diament złoty

POLIGON SPRZEDAŻOWY

Podnieś swoją skuteczność handlową na elitarnym szkoleniu ze sprzedaży

Najbliższy termin:

  • 21-22.03.2024

Najbliższy termin otwartego szkolenia ze sprzedaży:

  • 21-22.03.2024

Jeśli prowadzisz działania handlowe, chcesz skuteczniej sprzedawać i osiągnąć lepsze wyniki, a jednocześnie lubisz intensywny i praktyczny trening, to dobrze trafiłeś – nasze szkolenie sprzedażowe jest dla Ciebie.

Poligon Sprzedażowy powstał właśnie po to abyś mógł osiągać lepsze wyniki w sprzedaży 

Gwarantuje, że podniesiesz swoją efektywność w pracy z klientem i będziesz bardziej skutecznym handlowcem.

A więc: WYKORZYSTAJ POLIGON SPRZEDAŻOWY i ciesz się EFEKTEM wyższej sprzedaży

Zapraszam w podróż do skuteczności z Training Effect,
zapraszam do świata poligonów szkoleniowych

Piotr Kądzielski-Zysk

CEO, trener, twórca poligonów szkoleniowych

Poznaj niezwykle skuteczne szkolenie ze sprzedaży

POZNAJ POLIGON PREZENTACYJNY

Wyobraź sobie szkolenie, na którym intensywnie trenujesz rozwój kompetencji handlowych, uczysz się w działaniu, dostajesz dedykowane wsparcie, ćwiczysz rozmowy sprzedażowe, poznajesz i rozwijasz swój potencjał, wykonujesz ćwiczenia wspomagające. A wszystko to w kameralnej i wspierającej atmosferze, z humorem, a jednocześnie konkretnie i z mocnym ukierunkowaniem na cel. To właśnie esencja Poligonu Sprzedażowego.

Nie stracisz czasu na zbędne aktywności - nie będzie efektownie, lecz efektywnie.

MAŁA GRUPA

Szkolisz się w małej grupie liczącej max do 6 osób, a z naszej strony masz do dyspozycji trenera i konsultanta

PRAKTYKA SPRZEDAŻY

90% czasu szkolenia to sama praktyka (rozmowy sprzedażowe, ćwiczenia wspomagające, analizy, casy, gra handlowa, korekty)

100% DOPASOWANIA DO POTRZEB

Szkolenie jest dopasowane nie tylko do grupy ale do Twoich indywidualnych potrzeb i oczekiwań, specyfiki biznesu oraz aktualnej skuteczności

PROGRAM CZY CEL

U nas zdecydowanie ważniejszy jest cel, program jest skutkiem tego co chcesz osiągnąć. Trener podąża za tym celem jak rakieta samonaprowadząjąca

UMIEĆ CZY WIEDZIEĆ?

Koncentrujemy się na trenowaniu umiejętności, korekcie zachowań, pracy z nawykami i postawą, wiedza jest dodatkiem do działania

RAPORT INDYWIDUALNY

Po szkoleniu otrzymasz raport indywidualny na temat Twoich atutów i obszarów do udoskonalenia oraz nagrania z rozmów sprzedażowych

"BŁĘDY TO WIELKIE CHWILE"

Kierując się tą sentencją Dawida Neenana promujemy otwartość i zgodę na popełnianie błędów oraz gotowość do eksperymentownia i szukania nowych rozwiązań handlowych. Dzięki temu znacznie przyśpiesza proces uczenia się i proces zmiany, co owocuje szybkim podniesieniem skuteczności sprzedażowej.

Idea Poligonu Sprzedażowego

Spotykamy na sali nie po to aby wspólnie robić coś co możesz zrobić sam przed, albo po szkoleniu handlowym czyli słuchać, czytać, oglądać, czy pisać.

Skupiamy się na tym czego nie zrobisz sam, czyli na treningu, treningu i jeszcze raz treningu, na praktykowaniu rozmów sprzedażowych i na tym abyś miał szanse sprawdzić się w różnych sytuacjach handlowych i poznać siebie bardziej, poznać swój potencjał i go rozwinąć.

Bardzo duży nacisk kładziemy też na budowanie samoświadomości i samoobserwacji bo to daje realne efekty z wyciąganiem wniosków i doskonaleniem skuteczności sprzedażowej po szkoleniu.

Jakie problemy rozwiązuje to szkolenie sprzedażowe

Czy w sprzedaży mierzysz się z problemami wymienionymi poniżej?
My wiemy jak sobie z nimi poradzić, jak pomóc Ci w ich usunięciu.

To oczywiście tylko część problemów jakie mogą nam się przydarzać w sprzedaży, więc nie martw się jeśli nie znalazłeś tu swojego. Podczas szkolenia wspólnie identyfikujemy realne problemy i na każdy z nich dajemy rozwiązania oraz odpowiednie wsparcie. Jeśli jest problem to znaczy, że jest również jakiś klucz do jego rozwiązania.

Ciekawostka dla handlowca

Czy wiesz, że największym ograniczeniem w sprzedaży nie jest brak wiedzy lub nieznajomość technik sprzedażowych? Z doświadczenia, z obserwacji tysięcy już ludzi wynika, że tym wąskim gardłem jest brak SIŁY, ale nie tej fizycznej, chodzi tu o SIŁĘ wewnętrzną, o pewność siebie. Jej niski poziom sprawia, że handlowiec przyjmuje słabszą postawę fizyczną, rzadko korzysta z gestykulacji, ma niepewny głos, jest nieasertywny, w relacji z klientem może się wycofywać / ustawiać się w pozycji uległej, ma tendencje do łamania kontaktu wzrokowego w dół oraz używania zdrobnień, niekonkretnych sformułowań oraz słów z przyrostkiem -bym.  Niezwykłe w tym jest to, że jeśli w trakcie szkolenia poligonowego podniesiemy poziom tej siły, a wiemy jak to robić, to zmiana tego jednego parametru pociąga za sobą zmianę w wielu innych obszarach.

Efektem tej wspólnej pracy szkoleniowej jest wyraźna zmiana. Widzimy handlowca, który ma silną postawę, jest stanowczy, stosuje wspierające gesty, ma pewny kontakt wzrokowy, wypowiada jednoznaczne, konkretne i krótkie zdania, buduje partnerską relacje, potrafi pewnie i atrakcyjnie przedstawić swój produkt klientowi.  

Jakie korzyści odniesiesz biorąc udział w naszym szkoleniu z psychologii sprzedaży i technik sprzedaży?

Odpowiedzi na jakie pytania możesz znaleźć na tym szkoleniu handlowym?

To tylko niektóre z pytań na jakie możesz znaleźć odpowiedzi na naszym szkoleniu sprzedażowym. Co ważne nie w formie teoretycznej, ale zdecydowanie praktycznej – będziesz mógł wszystko przetrenować aby być gotowym do skutecznej pracy z klientem po szkoleniu handlowym.

W jaki sposób pomożemy Ci osiągnąć te korzyści sprzedażowe?

Podczas szkolenia handlowego będziesz pracował nad udoskonaleniem swoich kompetencji, rozwojem swojej samoświadomości, zdiagnozujesz i zneutralizujesz destrukcyjne nawyki, wyćwiczysz odpowiednie zachowania i słownictwo, wzmocnisz się wewnętrznie i przećwiczysz wybrane techniki sprzedażowe.

Poniżej tylko niektóre z przykładów zmian jakie możesz u siebie zaobserwować po Poligonie Sprzedażowym.

wzrośnie Twoja pewność siebie, co przełoży się na lepsze komunikowanie klientom wartości jakie oferujesz
będziesz ciekawie i z zaangażowaniem prezentował swoje rozwiązania klientom
weźmiesz inicjatywę w swoje ręce i przejmiesz kontrolę nad spotkaniami handlowymi
Wzrośnie Twoja skuteczność w redukowaniu obiekcji klientów
uatrakcyjnisz swój przekaz głosowy
Nauczysz się bardziej koncentrować na słuchaniu i monitorowaniu klientów
wzmocnisz swoją postawę i lepiej wykorzystasz odpowiednią gestykulacje
Opanujesz sztukę prowadzenia rozmowy handlowej z wykorzystaniem pytań
nauczysz się lepiej identyfikować potrzeby klientów i dopasowywać do nich rozwiązania
Poznasz i przećwiczysz wybrane techniki sprzedażowe
Zwiększysz skuteczność finalizowania sprzedaży

W jakiej formie będziemy prowadzić to szkolenie sprzedażowe?

Powszechnie wiadomo, że poznanie wiedzy na dany temat wcale nie musi oznaczać umiejętności jej zastosowania. Zatem na Poligonie Sprzedażowym nie znajdziesz wielu teoretycznych i motywacyjnych elementów jakie są charakterystyczne dla szkoleń warsztatowych, a więc nie ma tu slajdów, pracy grupowej, testów, wykładów, ice breakerów, moderacji i dyskusji, zadań integracyjnych. Spotkasz się za to z intensywnym treningiem sprzedaży dopasowanym do Twoich indywidualnych potrzeb. Aż 90% czasu przeznaczamy na to, co najważniejsze, czyli na trenowanie rozmów handlowych, na szlifowanie umiejętności przekonywania i prezentowania, zastosowania technik sprzedażowych i na realizacje ćwiczeń wspomagających połączonych z nauką samoobserwacji i samoświadomości.

Zapewniam Cię – będzie merytorycznie i praktycznie, a przy tym dynamicznie i wesoło z mocnym ukierunkowaniem na Twój cel handlowy.

Na podstawie wieloletnich badań naukowcy z National Training Laboratories w Bethel Maine, USA opracowali schemat przedstawiający procent wiedzy, jaką efektywnie przyswajamy i zapamiętujemy stosując różne techniki uczenia.

Nauka podczas szkolenia poprzez praktykę i możliwość natychmiastowego wykorzystania ćwiczonych umiejętności pozwala na trwale przyswoić 75% przekazywanych treści (za “Enterprise Education Experience” Durham University Business School).”

Czym różni się Poligon Sprzedażowy od szkolenia warsztatowego ze sprzedaży?

Grupa

WARSZTAT SPRZEDAŻOWY

Średnio kilkanaście osób (od 8 do 16), Często gdy jest poniżej 6 osób trenerzy nie prowadzą szkolenia handlowego ponieważ „brak procesu”

POLIGON SPRZEDAŻOWY

Maksymalnie 6 osób, nie ma spadku jakości w grupach mniejszych (nawet 2-3), a wręcz przeciwnie – jest więcej czasu na trenowanie dla każdej osoby.

WARSZTAT SPRZEDAŻOWY

Na szkoleniu warsztatowym  mamy wiele różnych aktywności edukacyjnych takich jak moduły wykładowe, testy, slajdy, ice breakery, casy, scenki, ćwiczenia grupowe, zadania integracyjne, dyskusje i moderacje

POLIGON SPRZEDAŻOWY

Stosujemy: trening prezentowania i prowadzenia rozmów sprzedażowych, ćwiczenia wspomagające, gra handlowa, analiza, wnioski, wdrażanie zmian, ćwiczenia samoobserwacji i samooceny. Nie stosujemy aktywności typowo teoretycznych oraz takich, których celem jest sprawienie aby nie było nudno (brak slajdów, wykładów, pracy grupowej, zadań integracyjnych, testów, dyskusji, itd.).

Forma

Program

WARSZTAT SPRZEDAŻOWY

Program realizowany liniowo, moduł po module zgodnie z przygotowanym wcześniej planem, wiemy, że np. mowa ciała będzie o 14.30

POLIGON SPRZEDAŻOWY

Program jest wynikiem z jednej strony celów szkolenia handlowego, a z drugiej wynikiem trenowanych sytuacji. To one pokazują co powinniśmy przerabiać pod względem merytorycznym. Program może się dynamicznie zmieniać w zależności od potrzeb i identyfikowanych luk kompetencyjnych

WARSZTAT SPRZEDAŻOWY

przekazanie lub wypracowanie wiedzy, na poznanie i ćwiczenie technik sprzedażowych, na wzbudzenie motywacji, analizę casów, ćwiczenie scenek handlowych

POLIGON SPRZEDAŻOWY

trenowanie umiejętności, prace z postawą, korygowanie zachowań, poznawanie swojego potencjału, identyfikacje negatywnych nawyków i ich eliminowanie, skuteczne stosowanie technik, na wdrożenie realnej zmiany w działaniu handlowca

Nacisk na

Dopasowanie szkolenia do potrzeb

WARSZTAT SPRZEDAŻOWY

Tzw. „szycie na miarę” czyli dopasowanie szkolenia do potrzeb firmy / grupy uczestników szkolenia ale uwaga – nie poszczególnych osób

POLIGON SPRZEDAŻOWY

Pełne dopasowanie szkolenia do potrzeb grupy ale przede wszystkim do potrzeb każdego uczestnika. Precyzyjne diagnozowanie realnych potrzeb i luk kompetencyjnych w trakcie treningu i dopasowanie do tego odpowiedniego wsparcia.

WARSZTAT SPRZEDAŻOWY

Często ćwiczone rozmowy sprzedażowe są nagrywane, później odtwarzane i analizowane

POLIGON SPRZEDAŻOWY

Prezentacje handlowe i rozmowy sprzedażowe są nagrywane (to nasza sugestia) ale ostatecznie to uczestnik o tym decyduje. My pokazujemy plusy i możliwe minusy nagrywania. Nie odtwarzamy nagrań podczas szkolenia (szkoda na to czasu) – kładziemy nacisk na rozwój samoobserwacji i samooceny

Wykorzystanie sprzętu do nagrywania

Materiały szkoleniowe

WARSZTAT SPRZEDAŻOWY

Materiały szkoleniowe wręczane na szkoleniu, a czasami tylko notatniki

POLIGON SPRZEDAŻOWY

Materiały szkoleniowe przesyłamy na kilka dni przed szkoleniem sprzedażowym, aby uczestnicy mogli zapoznać się z teorią, a dodatkowo wydrukowane wręczamy na szkoleniu

WARSZTAT SPRZEDAŻOWY

Brak raportów – Szkolenie warsztatowe nie daje możliwości ich opracowania

POLIGON SPRZEDAŻOWY

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma raport wraz z nagraniami swoich aktywności sprzedażowych

Raport indywidualny

Kto będzie prowadził to szkolenie zw sprzedaży?

Photo made by Rafa³ Hencel / aruan.pl. All rights reserved.

Piotr Kądzielski-Zysk

Przedsiębiorca, trener, doradca biznesowy, kreator rozwiązań szkoleniowych

Zawodowo:
Obecnie założyciel i prezes Firmy Szkoleniowej TRAINING EFFECT sp. z o.o., udziałowiec Biznes Edukator, Biznes Event (operator centrów konferencyjnych w Warszawie) i Biznes Info (hostel Level rooms).

Wcześniej: Założyciel i prezes Akademii Rozwoju Biznesu VIKTORIA TRAINING, Biznes Edukator, Eventownia, koordynator dwóch projektów internetowych (PARP – działanie 8.1), dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Wapro (grupa Asseco), handlowiec (Konsmetal)

Prywatnie:
szczęśliwy mąż i ojciec trzech cudownych synków – i to jest prawdziwe wyzwanie negocjacyjne😊

Dlaczego jestem skuteczny w prowadzeniu tego szkolenia ze sprzedaży?

Mam wykształcenie ekonomiczno-techniczne. Ukończyłem studia na Politechnice Warszawskiej o kierunku Systemy Informatyczne i Zarządzanie Przedsiębiorstwem na Wydziale Inżynierii Produkcji. Dzięki temu potrafię się dogadać zarówno z menedżerami działów sprzedaży, właścicielami firm jak i z handlowcami i sprzedawcami. Umiem zrozumieć ich potrzeby i specyfikę pracy.

MODUŁY SZKOLENIA

Jaki jest program szkolenia ze sprzedaży?

Pamiętaj – nasze szkolenie ze sprzedaży nie jest realizowane w sposób liniowy moduł po module. Odpowiednie zagadnienia są poruszane w takim stopniu, zakresie i kolejności jak wynika to z dynamiki przebiegu szkolenia, zdefiniowanych celów, bieżących potrzeb handlowców obecnych na szkoleniu oraz ich potencjałów i luk kompetencyjnych. Takie podejście zapewnia znacznie większą skuteczność w doskonaleniu rozmów sprzedażowych.
  1. Specyfika procesu sprzedażowego w B2B i / lub B2C
  2. Twój klient i jego charakterystyka
  3. Potrzeby klienta vs działania handlowca
  4. Twój produkt (lub usługa) i jego cechy, parametry, funkcje, korzyści, odniesienie do potrzeb klienta i do konkurencji
  5. Najważniejsze – cel, czyli co chcesz osiągnąć w trakcie rozmowy z klientem
  6. Etapy procesu sprzedażowego od wyszukania klienta po podpisanie umowy
  7. Nawiązywanie kontaktu i budowanie relacji z klientem
  8. Proces badania potrzeb klienta, czyli o co pytać i w jaki sposób
  9. Prezentowanie rozwiązania, siebie, firmy i produktu – jak to zrobić, jak się wyróżnić i przekonać klienta
  10. Radzenie sobie z obiekcjami klienta poprzez profilaktykę i neutralizacje zastrzeżeń
  11. Finalizacja procesu, czyli jak rozpoznać odpowiedni moment i jak domknąć sprzedaż
  12. Zastosowanie technik wpływu w rozmowach sprzedażowych
  13. Techniki sprzedaży do pracy z klientem B2B / B2C
  1. „Drogowskaz szkolenia sprzedażowego”, czyli wspólne zdefiniowanie kierunku pracy podczas szkolenia
  2. Przygotowanie do prowadzenia działań sprzedażowych
  3. Diagnoza potencjału handlowców, czyli atuty i słabości w sprzedaży
  4. Cele w sprzedaży oraz strategie działania handlowca
  5. Aktywne słuchanie i monitorowanie zachowań klienta
  6. Zarządzanie słowem w sprzedaży
  7. Budowanie pewności siebie i skuteczności wpływania w procesie sprzedaży za pomocą mowy ciała
  8. Doskonalenie 8 parametrów głosu przez handlowca prowadzącego działania sprzedażowe
  9. Świadome budowanie kontaktu wzrokowego podczas spotkań sprzedażowych
  10. Mentalne mechanizmy sterujące, jako klucz do sukcesu handlowca
  11. Sztuka prowadzenia rozmowy sprzedażowej z wykorzystaniem pytań
  12. Zarządzanie emocjami swoimi i klienta w trakcie rozmów sprzedażowych
  13. Podsumowanie szkolenia, czyli opracowanie „Recepty na skuteczną sprzedaż”

A jak praktycy negocjacji oceniają to szkolenie?

Zobacz opinie doświadczonych i przeszkolonych kupców Tesco, uczestników szkolenia z negocjacji zakupowych

To prawda! To szkolenie jest inne niż wszystkie. Dużo praktyki. Dużo ćwiczeń, większa świadomość własnych emocji, reakcji 

Duża różnorodność form szkoleniowych skutkowała zaciekawieniem i lepszym przyswajaniem umiejętności

Szkolenie innowacyjne, skuteczne, ciekawe, minimum teorii

Szkolenie skuteczne, dobrze wykorzystany czas, dużo praktyki.

Idealna forma szkolenia, interaktywna, wymagająca aktywnego udziału uczestników

Szkolenie ciekawe, angażujące, zawierające dużo miejsca na autorefleksję.

Szkolenie znakomicie przeprowadzone, mocno angażujące. Wiele trafnych obserwacji i interesujące informacje zwrotne 

Forma szkolenia zdecydowanie trafiona. Brak nudnej, nieprzydatnej teorii zastąpionej praktycznymi zajęciami. 

Ciekawe szkolenie, dużo praktycznych ćwiczeń, profesjonalne przygotowanie, Dowiedziałem się dużo o swoich umiejętnościach i tym co do poprawy

Na plus. Odejście od suchych slajdów, mnóstwo rozmów i interakcji, dużo rzeczywistych sytuacji. 

Szkolenie bardzo dobre, niesztampowe, nie skupiało się tylko na poznawaniu technik negocjacyjnych i teorii, lecz poznaniu swoich mocnych i słabych” stron

Forma szkolenia i rodzaj zajęć angażujące uczestników, całość odnosi się do realnych sytuacji – duży plus. 

Forma szkolenia bardzo dobrze zbalansowana pod kątem ilości teorii i praktyki, przez co szkolenie było absorbujące oraz efektywne

Bardzo otwarte podejście i praktyczność poruszanych zagadnień. Całość zdecydowanie na plus. 

Najlepsze szkolenie pod kątem zarówno merytorycznym jak i praktycznym

Bardzo ok, zupełnie inna forma, dotąd niespotykana na szkoleniach. 

Cieszę się, że mogłam się dużo o sobie dowiedzieć, poćwiczyć na organizmie, duży plus za małe grupy 

Szkolenie praktyczne, skuteczne, przydatne!

Szkolenie było absolutnie innowacyjne, merytoryka przekazywana w ciekawy sposób, który nie przytłaczał nadmiarem informacji. Cenne były dla mnie ćwiczenia, które wykorzystam w pracy nad sobą

Bardzo praktyczne podejście do tematu, ćwiczenia w małych grupach dały możliwość intensywnej pracy.
Forma szkolenia utrzymywała zaangażowanie na pełnym poziomie przez całe szkolenie. 

Bardzo dobre ćwiczenia, feedback po każdym z nich

Szkolenie oceniam jako skuteczne. Mogę i wiem, nad czym mam pracować

Duży nacisk na praktykę, za co ogromny plus.

Absolutnie świetna gra negocjacyjna. 

Szkolenie w bardzo oryginalnej formie, zupełnie coś nowego

Joanna Kamejsza

Buying Manager - Corporate Services

Komu dedykujemy szkolenie Poligon Sprzedażowy?

Zapraszamy Cię na to szkolenie handlowe jeśli

Wykonujesz zadania sprzedażowe, czyli np. jesteś:

Niezależnie od stanowiska:

Dla kogo prowadziliśmy już szkolenie Poligon Sprzedażowy?

W Jaki sposób będziemy pracowali podczas szkolenia ze sprzedaży?

90% czasu poświęcimy na trening i praktyczne ćwiczenia handlowe

Poza modułem pierwszym i ostatnim cały czas będziemy praktykować doskonalenie sztuki sprzedaży:

diament złoty

Atuty naszego szkolenia, czyli co jest siłą Poligonu SPRZEDAŻOWEGO?

Jak wygląda proces szkoleniowy?

Czyli jakie działania będziemy wspólnie podejmowali aby podnieść skuteczność szkolenia negocjacyjnego i pomóc Ci w osiągnięciu efektów?

Działania po naszej stronie

Działania po sronie uczestnika szkolenia

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
  • Przesłanie uczestnikom szkolenia nagrania z webianaru negocjacyjnego

  • Obejrzenie nagrania – 8 obszarów budujących skuteczność negocjacji

  • Przesłanie ankiety badania potrzeb szkoleniowych  i materiałów pisanych z negocjacji w pdf

  • Czytanie materiałów szkoleniowych, wypełnienie i odesłanie ankiety

  • Analiza ankiet, przygotowanie się do szkolenia merytoryczne i organizacyjne

SZKOLENIE POLIGON NEGOCJACYJNY (2 DNI)

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
  • Przesłanie zadań poszkoleniowych oraz podziękowania za udział w szkoleniu

  • Realizacja zadań poszkoleniowych

  • Przesłanie raportów indywidualnych i nagrań video z rozmów negocjacyjnych

  • Analiza raportów i obejrzenie nagrań

Co otrzymasz biorąc udział w naszym szkoleniu ze sprzedaży?

Przed szkoleniem

W trakcie szkolenia sprzedażowego

Po szkoleniu

PYTANIA DOTYCZĄCE SZKOLENIA ZE SPRZEDAŻY

Zapoznaj się z naszymi odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania klientów i uczestników szkoleń sprzedażowych

Ile trwa szkolenie z prezentacji i gdzie jest organizowane

Wybierz dla siebie najbardziej odpowiednią wersję szkolenia sprzedażowego

diament złoty

POLIGON SPRZEDAŻOWY

Sprzedaż
szkolenie otwarte jednodniowe

1.350  + VAT

Za udział jednej osoby w jednym dniu szkolenia

diament złoty

POLIGON SPRZEDAŻOWY

Sprzedaż
szkolenie otwarte dwudniowe

1.950  + VAT

Za udział jednej osoby w dwóch dniach szkolenia

diament złoty

POLIGON SPRZEDAŻOWY

Sprzedaż
szkolenie dedykowane

4.900  + VAT

Za jeden dzień szkolenia grupy do 6 osób

diament złoty

POLIGON SPRZEDAŻOWY

Sprzedaż
szkolenie otwarte jednodniowe

1.350  + VAT

Za udział jednej osoby w jednym dniu szkolenia

diament złoty

POLIGON SPRZEDAŻOWY

Sprzedaż
szkolenie otwarte dwudniowe

1.950  + VAT

Za udział jednej osoby w dwóch dniach szkolenia

diament złoty

POLIGON SPRZEDAŻOWY

Sprzedaż
szkolenie dedykowane

4.900  + VAT

Za jeden dzień szkolenia grupy do 6 osób

Chcesz najpierw porozmawiać, zadać pytania, dowiedzieć się więcej o tym szkoleniu sprzedażowym?
ZAPRASZAMY do kontaktu