POLIGON TELEMARKETINGOWY

Podnieś swoją skuteczność w prowadzeniu rozmów telefonicznych na elitarnym szkoleniu z telemarketingu
Najbliższy termin: 5-6.05.2022

Jeśli pracujesz z klientem przez telefon i chcesz skuteczniej prowadzić rozmowy telemarketingowe oraz osiągnąć lepsze wyniki, a jednocześnie lubisz intensywny i praktyczny trening, to dobrze trafiłeś – nasze szkolenie telemarketingowe jest dla Ciebie.

Poligon Telemarketingowy powstał właśnie po to abyś mógł osiągać lepsze wyniki w sprzedaży telefonicznej i w umawianiu spotkań.

Gwarantuje, że podniesiesz swoją efektywność w prowadzeniu rozmów telefonicznych i będziesz bardziej skutecznym konsultantem sprzedaży.

A więc: WYKORZYSTAJ POLIGON TELEMARKETINGOWY i ciesz się EFEKTEM wyższej sprzedaży

Zapraszam w podróż do skuteczności z Training Effect,
zapraszam do świata poligonów szkoleniowych

Piotr Kądzielski-Zysk

CEO, trener, twórca poligonów szkoleniowych

Poznaj niezwykle skuteczne szkolenie z telemarketingu

POZNAJ POLIGON TELEMARKETINGOWY

Wyobraź sobie szkolenie, na którym intensywnie trenujesz rozwój kompetencji handlowych, uczysz się w działaniu, dostajesz dedykowane wsparcie, ćwiczysz rozmowy telefoniczne z klientem, poznajesz i rozwijasz swój potencjał, wykonujesz ćwiczenia wspomagające. A wszystko to w kameralnej i wspierającej atmosferze, z humorem, a jednocześnie konkretnie i z mocnym ukierunkowaniem na cel. To właśnie esencja Poligonu Telemarketingowego.

Nie stracisz czasu na zbędne aktywności - nie będzie efektownie, lecz efektywnie.

MAŁA GRUPA

Szkolisz się w małej grupie liczącej max 6 osób, a z naszej strony masz do dyspozycji trenera i konsultanta

PRAKTYKA TELEMARKETINGU

90% czasu szkolenia to sama praktyka (rozmowy telemarketingowe, ćwiczenia wspomagające, trenowanie scenariusza rozmowy telefonicznej, analizy, casy,, korekty)

100% DOPASOWANIA DO POTRZEB

Szkolenie telemarketingowe jest dopasowane nie tylko do grupy ale do Twoich indywidualnych potrzeb i oczekiwań, specyfiki biznesu oraz aktualnej skuteczności

PROGRAM CZY CEL

U nas zdecydowanie ważniejszy jest cel, program szkolenia jest skutkiem tego co chcesz osiągnąć w rozmowach telemarketingowych. Trener cały czas podąża za celem.

UMIEĆ CZY WIEDZIEĆ?

Koncentrujemy się na trenowaniu umiejętności, korekcie zachowań, pracy z nawykami i postawą, wiedza jest dodatkiem do treningu telemarketingowego.

RAPORT INDYWIDUALNY

Po szkoleniu otrzymasz raport indywidualny na temat Twoich atutów i obszarów do udoskonalenia oraz nagrania z rozmów telemarketingowych.

"BŁĘDY TO WIELKIE CHWILE"

Kierując się tą sentencją Dawida Neenana promujemy otwartość i zgodę na popełnianie błędów oraz gotowość do eksperymentownia i szukania nowych rozwiązań handlowych. Dzięki temu znacznie przyśpiesza proces uczenia się i proces zmiany, co owocuje szybkim podniesieniem skuteczności prowadzenia rozmów telemarketingowych.

Idea Poligonu Telemarketingowego

Spotykamy na sali nie po to aby wspólnie robić coś co możesz zrobić sam przed, albo po szkoleniu handlowym czyli słuchać, czytać, oglądać, czy pisać.

Skupiamy się na tym czego nie zrobisz sam, czyli na treningu, treningu i jeszcze raz treningu, na praktykowaniu rozmów telemarketingowych i na tym abyś miał szanse sprawdzić się w różnych sytuacjach handlowych i poznać siebie bardziej, poznać swój potencjał i go rozwinąć.

Bardzo duży nacisk kładziemy też na budowanie samoświadomości i samoobserwacji bo to daje realne efekty z wyciąganiem wniosków i doskonaleniem skuteczności w prowadzeniu rozmów telemarketingowych po szkoleniu.

Jakie problemy rozwiązuje to szkolenie telemarketingowe

Czy w telemarketingu mierzysz się z problemami wymienionymi poniżej?
My wiemy jak sobie z nimi poradzić, jak pomóc Ci w ich usunięciu.

To oczywiście tylko część problemów jakie mogą nam się przydarzać w działaniach telemarketingowych, więc nie martw się jeśli nie znalazłeś tu swojego. Podczas szkolenia wspólnie identyfikujemy realne problemy i na każdy z nich dajemy rozwiązania oraz odpowiednie wsparcie tak abyś podniósł swoje wyniki w telemarketingu. Jeśli jest problem to znaczy, że jest również jakiś klucz do jego rozwiązania.

Ciekawostka dla handlowca

Czy wiesz, że największym ograniczeniem w telemarketingu nie jest brak wiedzy lub nieznajomość technik sprzedażowych? Z doświadczenia, z obserwacji tysięcy już ludzi wynika, że tym wąskim gardłem jest brak SIŁY, ale nie tej fizycznej, chodzi tu o SIŁĘ wewnętrzną, o pewność siebie. Jej niski poziom sprawia, że telemarketer przyjmuje słabszą postawę fizyczną, ma niepewny głos i niski poziom energii, jest wycofany, w relacji z klientem może się ustawiać się w niższej pozycji, ma tendencje używania zdrobnień, niekonkretnych sformułowań, zbyt długich zdań oraz słów z przyrostkiem -bym.  Niezwykłe w tym jest to, że jeśli w trakcie szkolenia poligonowego podniesiemy poziom tej siły, a wiemy jak to robić, to zmiana tego jednego parametru pociąga za sobą zmianę w wielu innych obszarach.

Efektem tej wspólnej pracy szkoleniowej jest wyraźna zmiana w skuteczności prowadzeniu rozmów telefonicznych. Po serii ćwiczeń widzimy i przede wszystkim słyszymy telemarketera, który ma silną postawę, jest stanowczy, ma silny, modulowany i energetyczny głos, wypowiada konkretne i krótkie zdania, buduje partnerską relacje, potrafi pewnie i atrakcyjnie przedstawić swój produkt klientowi.  

Jakie korzyści odniesiesz biorąc udział w naszym szkoleniu z telemarketingu?

Odpowiedzi na jakie pytania możesz znaleźć na tym szkoleniu handlowym?

To tylko niektóre z pytań na jakie możesz znaleźć odpowiedzi na naszym szkoleniu telemarketingowym. Co ważne nie w formie teoretycznej, ale zdecydowanie praktycznej – będziesz mógł wszystko przetrenować aby być gotowym do skutecznej pracy w telemarketingu po tym szkoleniu.

W jaki sposób pomożemy Ci zbudować te cenne korzyści niezbędne w pracy telemarketera?

Podczas szkolenia telemarketingowego będziesz pracował nad udoskonaleniem swoich kompetencji, rozwojem swojej samoświadomości, zdiagnozujesz i zneutralizujesz destrukcyjne nawyki, wyćwiczysz odpowiednie zachowania i słownictwo, wzmocnisz się wewnętrznie i przećwiczysz wybrane techniki telemarketingowe.
Poniżej tylko niektóre z przykładów zmian jakie możesz u siebie zaobserwować po Poligonie Telemarketingowym.
Podniesiesz swoją energie wypowiedzi i pewność siebie, co ma szczególne znaczenie w rozmowie telefonicznej

Podniesiesz swoją skuteczność przekonywania klienta podczas prowadzonej rozmowy telefonicznej

Nauczysz się bardziej koncentrować na słuchaniu i poznawaniu potrzeb klientów
Przejmiesz inicjatywę w rozmowie, co ma szczególne znaczenie w komunikacji telefonicznej
Znajdziesz odpowiedź na pytanie – jak przez telefon pokazać klientowi wartości wynikające w produktu / usługi
Wzrośnie Twoja skuteczność w redukowaniu i zapobieganiu obiekcjom klientów
poprawisz parametry swojego głosu po względem siły, modulacji, szybkości mówienia, akcentowania, wyrazistości i przekazywanych emocji
Opanujesz sztukę prowadzenia rozmowy telefonicznej z wykorzystaniem pytań
nauczysz się jak lepiej w rozmowie telefonicznej rozpoznawać potrzeby klientów i proponować im dopasowane rozwiązania
Poznasz i przećwiczysz skuteczne techniki telemarketingowe
Zwiększysz skuteczność finalizowania rozmowy telemarketingowej

W jakiej formie będziemy prowadzić to szkolenie telemarketingowe?

Powszechnie wiadomo, że poznanie wiedzy na dany temat wcale nie musi oznaczać umiejętności jej zastosowania. Zatem na Poligonie Telemarketingowym nie znajdziesz wielu teoretycznych i motywacyjnych elementów jakie są charakterystyczne dla szkoleń warsztatowych, a więc nie ma tu slajdów, pracy grupowej, testów, wykładów, ice breakerów, moderacji i dyskusji, zadań integracyjnych. Spotkasz się za to z intensywnym treningiem sprzedaży dopasowanym do Twoich indywidualnych potrzeb. Aż 90% czasu przeznaczamy na to, co najważniejsze, czyli na trenowanie rozmów telefonicznych z klientami, na szlifowanie umiejętności przekonywania i prezentowania, zastosowania technik sprzedażowych i na realizacje ćwiczeń wspomagających połączonych z nauką samoobserwacji i samoświadomości.

Zapewniam Cię – będzie merytorycznie i praktycznie, a przy tym dynamicznie i wesoło z mocnym ukierunkowaniem na Twój cel związany z rozmowami telefonicznymi.

Na podstawie wieloletnich badań naukowcy z National Training Laboratories w Bethel Maine, USA opracowali schemat przedstawiający procent wiedzy, jaką efektywnie przyswajamy i zapamiętujemy stosując różne techniki uczenia.

Nauka podczas szkolenia poprzez praktykę i możliwość natychmiastowego wykorzystania ćwiczonych umiejętności pozwala na trwale przyswoić 75% przekazywanych treści (za “Enterprise Education Experience” Durham University Business School).”

Czym różni się Poligon Telemarketingowy od szkolenia warsztatowego ze sprzedaży telefonicznej?

Grupa

WARSZTAT TELEMARKETINGOWY

Średnio kilkanaście osób (od 8 do 16), Często gdy jest poniżej 6 osób trenerzy nie prowadzą szkolenia handlowego ponieważ „brak procesu”

POLIGON TELEMARKETINGOWY

Maksymalnie 6 osób, nie ma spadku jakości w grupach mniejszych (nawet 2-3), a wręcz przeciwnie – jest więcej czasu na trenowanie dla każdej osoby.

WARSZTAT TELEMARKETINGOWY

Na szkoleniu warsztatowym  mamy wiele różnych aktywności edukacyjnych takich jak moduły wykładowe, testy, slajdy, ice breakery, casy, scenki, ćwiczenia grupowe, zadania integracyjne, dyskusje i moderacje

POLIGON TELEMARKETINGOWY

Stosujemy: trening prezentowania i prowadzenia rozmów telemarketingowych, ćwiczenia wspomagające, analiza, wnioski, wdrażanie zmian, ćwiczenia samoobserwacji i samooceny. Nie stosujemy aktywności typowo teoretycznych oraz takich, których celem jest sprawienie aby nie było nudno (brak slajdów, wykładów, pracy grupowej, zadań integracyjnych, testów, dyskusji, itd.)

Forma

Program

WARSZTAT TELEMARKETINGOWY

Program realizowany liniowo, moduł po module zgodnie z przygotowanym wcześniej planem, wiemy, że np. praca z głosem w telemarketingu będzie o 12 drugiego dnia szkolenia

POLIGON TELEMARKETINGOWY

Program jest wynikiem z jednej strony celów szkolenia telemarketingowego, a z drugiej wynikiem trenowanych sytuacji. To one pokazują co powinniśmy przerabiać pod względem merytorycznym. Program może się dynamicznie zmieniać w zależności od potrzeb i identyfikowanych luk kompetencyjnych telemarketera.

WARSZTAT TELEMARKETINGOWY

przekazanie lub wypracowanie wiedzy, na poznanie i ćwiczenie technik telemarketingowych, na wzbudzenie motywacji, analizę casów, ćwiczenie scenek związanych z rozmowami telefonicznymi

POLIGON TELEMARKETINGOWY

trenowanie umiejętności, prace z postawą, korygowanie zachowań, poznawanie swojego potencjału, identyfikacje negatywnych nawyków i ich eliminowanie, skuteczne stosowanie technik możliwych do wykorzystania w rozmowie telefonicznej, na wdrożenie realnej zmiany w działaniu telemarketera

Nacisk na

Dopasowanie szkolenia do potrzeb

WARSZTAT TELEMARKETINGOWY

Tzw. „szycie na miarę” czyli dopasowanie szkolenia telemarketingowego do potrzeb firmy / grupy uczestników szkolenia ale uwaga – nie poszczególnych osób.

POLIGON TELEMARKETINGOWY

Pełne dopasowanie szkolenia do potrzeb grupy ale przede wszystkim do potrzeb każdego uczestnika. Precyzyjne diagnozowanie realnych potrzeb i luk kompetencyjnych w trakcie treningu telemarketingowego i dopasowanie do tego odpowiedniego wsparcia.

WARSZTAT TELEMARKETINGOWY

Często trenowane rozmowy telemarketingowe są nagrywane (video lub audio), później odtwarzane i analizowane

POLIGON TELEMARKETINGOWY

Sugerujemy i zachęcamy do nagrywania rozmów telemarketingowych ale ostatecznie to uczestnik o tym decyduje. My pokazujemy plusy i możliwe minusy nagrywania. Nie odtwarzamy nagrań podczas szkolenia (szkoda na to czasu) za to kładziemy duży nacisk na rozwój samoobserwacji i samooceny.

Wykorzystanie sprzętu do nagrywania

Materiały szkoleniowe

WARSZTAT TELEMARKETINGOWY

Materiały szkoleniowe wręczane na szkoleniu, a czasami tylko notatniki

POLIGON TELEMARKETINGOWY

Materiały szkoleniowe przesyłamy na kilka dni przed szkoleniem telemarketingowym, aby uczestnicy mogli zapoznać się z teorią, a dodatkowo wydrukowane wręczamy na szkoleniu.

WARSZTAT TELEMARKETINGOWY

Brak raportów – Szkolenie warsztatowe nie daje możliwości ich opracowania

POLIGON TELEMARKETINGOWY

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma raport wraz z nagraniami audio swoich aktywności telemarketingowych.

Raport indywidualny

Kto będzie prowadził to szkolenie z telemarketingu?

Photo made by Rafa³ Hencel / aruan.pl. All rights reserved.

Piotr Kądzielski-Zysk

Przedsiębiorca, trener, doradca biznesowy, kreator rozwiązań szkoleniowych

Zawodowo:
Obecnie założyciel i prezes Firmy Szkoleniowej TRAINING EFFECT sp. z o.o., udziałowiec Biznes Edukator, Biznes Event (operator centrów konferencyjnych w Warszawie) i Biznes Info (hostel Level rooms).

Wcześniej: Założyciel i prezes Akademii Rozwoju Biznesu VIKTORIA TRAINING, Biznes Edukator, Eventownia, koordynator dwóch projektów internetowych (PARP – działanie 8.1), dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Wapro (grupa Asseco), handlowiec (Konsmetal)

Prywatnie:
szczęśliwy mąż i ojciec trzech cudownych synków – i to jest prawdziwe wyzwanie negocjacyjne😊

Dlaczego jestem skuteczny w prowadzeniu tego szkolenia ze sprzedaży?

Mam wykształcenie ekonomiczno-techniczne. Ukończyłem studia na Politechnice Warszawskiej o kierunku Systemy Informatyczne i Zarządzanie Przedsiębiorstwem na Wydziale Inżynierii Produkcji. Dzięki temu potrafię się porozumieć zarówno z szefami działów call centre / sprzedaży, właścicielami firm jak i z samymi telemarketerami i handlowcami. Umiem zrozumieć ich potrzeby i specyfikę pracy z klientem przez telefon.

  • Jestem praktykiem biznesu i sprzedaży

    pracowałem jako telemarketer, handlowiec, marketingowiec, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, dyrektor organizacyjny, project manager, prezes zarządu. Prowadziłem i cały czas prowadzę rozmowy telefoniczne z klientami, prezentacje i spotkania sprzedażowe.

  • Jestem doświadczonym trenerem nastawionym na rezultaty,

    prowadzę szkolenia od 20 lat, w tym wiele szkoleń z telemarketingu, czy z telefonicznej pracy z klientem np. dla Business Harvard Review, Wydawnictwa Gofin, S4E, PrivetCare24, Creame Phinance. Prowadzę też szkolenia trenerskie oraz rozwojowe z zarządzania emocjami, stresu i asertywności, co bardzo wspiera skuteczność działania telemarketerów.

  • Jestem trenerem innowatorem

    opracowałem nową generację szkoleń (Poligon Handlowy, Poligon Menedżerski, Poligon Negocjacyjny, Poligon Prezentacyjny), grę handlową z telemarketingu, system oceny i raportowania potencjału telemarketerów, zestaw casów do analizy rozmów telefonicznych.

  • Jestem praktykiem w zakresie rozwoju osobistego

    spędziłem kilkanaście lat na bardzo intensywnej pracy rozwojowej, dzięki czemu mogę się dzielić z uczestnikami szkoleń swoim doświadczeniem w tym zakresie np. jak radzić sobie z emocjami w prowadzeniu rozmów telemarketingowych, jak redukować stres, budować swoją pewność siebie w telefonicznym kontakcie z klientem. Rozwój wewnętrzny bardzo mocno podnosi skuteczność w prowadzenia telemarketingu.

MODUŁY SZKOLENIA

Jaki jest program szkolenia telemarketingowego?

Pamiętaj – nasze szkolenie z obsługi klienta nie jest realizowane w sposób liniowy moduł po module. Odpowiednie zagadnienia są poruszane w takim stopniu, zakresie i kolejności jak wynika to z dynamiki przebiegu szkolenia, zdefiniowanych celów, bieżących potrzeb telemarketerów obecnych na szkoleniu oraz ich potencjałów i luk kompetencyjnych. Takie podejście zapewnia znacznie większą skuteczność w doskonaleniu rozmów telemarketingowych.
  1. Specyfika prowadzenia telemarketingu w segmencie B2B i / lub B2C
  2. Twój klient i jego charakterystyka
  3. Potrzeby klienta „zimnego” i „ciepłego” vs działania telemarketera
  4. Twój produkt (lub usługa) i jego cechy, parametry, funkcje, korzyści, odniesienie do potrzeb klienta i do konkurencji
  5. Najważniejsze – cel, czyli co chcesz osiągnąć prowadząc rozmowy telefoniczne z klientami
  6. Etapy procesu telemarketingowego
  7. Nawiązywanie kontaktu i budowanie relacji z klientem w rozmowie telefonicznej
  8. Proces badania potrzeb klienta, czyli o co pytać i w jaki sposób
  9. Prezentowanie przez telefon rozwiązania i firmy – jak to zrobić, jak się wyróżnić i przekonać klienta
  10. Radzenie sobie z obiekcjami klienta poprzez profilaktykę i neutralizacje zastrzeżeń
  11. Finalizacja rozmowy telefonicznej, czyli jak umówić spotkanie z klientem lub zrealizować sprzedaż (zależy od branży i produktu)
  12. Szlifowanie najlepszego scenariusza rozmowy
  13. Specyfika prowadzenia rozmowy telefonicznej z sekretarką i z decydentem
  14. Zastosowanie technik wpływu w rozmowach telemarketingowych
  15. Techniki sprzedaży do zastosowania w telemarketingu B2B / B2C
  1. „Drogowskaz szkolenia telemarketingowego”, czyli wspólne zdefiniowanie kierunku pracy podczas szkolenia
  2. Przygotowanie do prowadzenia działań telemarketingowych
  3. Diagnoza potencjału uczestników szkolenia pod kątem prowadzenia rozmów telemarketingowych
  4. Cele w telemarketingu oraz podświadome i świadome strategie działania telemarketera
  5. Aktywne słuchanie i monitorowanie zachowań klienta
  6. Zarządzanie słowem w telemarketingu (czego unikać i co stosować)
  7. Budowanie pewności siebie i skuteczności wpływania na klienta za pomocą głosu
  8. Diagnoza i doskonalenie 8 parametrów głosu telemarketera
  9. Praca z odrzuceniem, czyli co robić gdy klienci odmawiają
  10. Mentalne mechanizmy sterujące, jako klucz do sukcesu w telemarketingu
  11. Sztuka prowadzenia rozmowy z klientem przez telefon z wykorzystaniem pytań
  12. Zarządzanie emocjami swoimi i klienta w trakcie rozmów telemarketingowych
  13. Podsumowanie szkolenia, czyli opracowanie „Recepty na skuteczny telemarketing”
  14. Wręczenie dyplomów i zakończenie szkolenia

A jak praktycy negocjacji oceniają to szkolenie?

Zobacz opinie doświadczonych i przeszkolonych kupców Tesco, uczestników szkolenia z negocjacji zakupowych

To prawda! To szkolenie jest inne niż wszystkie. Dużo praktyki. Dużo ćwiczeń, większa świadomość własnych emocji, reakcji 

Duża różnorodność form szkoleniowych skutkowała zaciekawieniem i lepszym przyswajaniem umiejętności

Szkolenie innowacyjne, skuteczne, ciekawe, minimum teorii

Szkolenie skuteczne, dobrze wykorzystany czas, dużo praktyki.

Idealna forma szkolenia, interaktywna, wymagająca aktywnego udziału uczestników

Szkolenie ciekawe, angażujące, zawierające dużo miejsca na autorefleksję.

Szkolenie znakomicie przeprowadzone, mocno angażujące. Wiele trafnych obserwacji i interesujące informacje zwrotne 

Forma szkolenia zdecydowanie trafiona. Brak nudnej, nieprzydatnej teorii zastąpionej praktycznymi zajęciami. 

Ciekawe szkolenie, dużo praktycznych ćwiczeń, profesjonalne przygotowanie, Dowiedziałem się dużo o swoich umiejętnościach i tym co do poprawy

Na plus. Odejście od suchych slajdów, mnóstwo rozmów i interakcji, dużo rzeczywistych sytuacji. 

Szkolenie bardzo dobre, niesztampowe, nie skupiało się tylko na poznawaniu technik negocjacyjnych i teorii, lecz poznaniu swoich mocnych i słabych” stron

Forma szkolenia i rodzaj zajęć angażujące uczestników, całość odnosi się do realnych sytuacji – duży plus. 

Forma szkolenia bardzo dobrze zbalansowana pod kątem ilości teorii i praktyki, przez co szkolenie było absorbujące oraz efektywne

Bardzo otwarte podejście i praktyczność poruszanych zagadnień. Całość zdecydowanie na plus. 

Najlepsze szkolenie pod kątem zarówno merytorycznym jak i praktycznym

Bardzo ok, zupełnie inna forma, dotąd niespotykana na szkoleniach. 

Cieszę się, że mogłam się dużo o sobie dowiedzieć, poćwiczyć na organizmie, duży plus za małe grupy 

Szkolenie praktyczne, skuteczne, przydatne!

Szkolenie było absolutnie innowacyjne, merytoryka przekazywana w ciekawy sposób, który nie przytłaczał nadmiarem informacji. Cenne były dla mnie ćwiczenia, które wykorzystam w pracy nad sobą

Bardzo praktyczne podejście do tematu, ćwiczenia w małych grupach dały możliwość intensywnej pracy.
Forma szkolenia utrzymywała zaangażowanie na pełnym poziomie przez całe szkolenie. 

Bardzo dobre ćwiczenia, feedback po każdym z nich

Szkolenie oceniam jako skuteczne. Mogę i wiem, nad czym mam pracować

Duży nacisk na praktykę, za co ogromny plus.

Absolutnie świetna gra negocjacyjna. 

Szkolenie w bardzo oryginalnej formie, zupełnie coś nowego

Joanna Kamejsza

Buying Manager - Corporate Services

Komu dedykujemy szkolenie Poligon Telemarketingowy?

Zapraszamy Cię na to szkolenie z prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem jeśli

Prowadzisz telemarketing lub wykonujesz zadania handlowe częściowo przez telefon, czyli np. jesteś:

Niezależnie od zajmowanego stanowiska:

Dla kogo prowadziliśmy już szkolenie z takie telemarketingu?

W Jaki sposób będziemy ćwiczyli podczas szkolenia telemarketingowego?

90% czasu poświęcimy na trening i praktyczne ćwiczenia prowadzenia rozmów telemarketingowych

Poza modułem pierwszym i ostatnim cały czas będziemy praktykować doskonalenie sztuki sprzedaży telefonicznej:

Atuty naszego szkolenia, czyli co jest siłą Poligonu Telemarketingowego?

  • Skupienie się na tym co ważne i co wpływa na efektywność sprzedaży telefonicznej

  • Konkretna informacja zwrotna na temat swoich atutów i obszarów do doskonalenia w prowadzeniu rozmów telefonicznych

  • Intensywna praca szkoleniowa w małej grupie telemarketerów i handlowców

  • Możliwość otrzymania raportów indywidualnych oceniających Twoją skuteczność prowadzenia rozmów telefonicznych

  • Dopasowanie do potrzeb indywidualnych każdego pracownika call centre czy handlowca

  • Ciągłe podążanie za celem, oczekiwaniami i potrzebami uczestników szkolenia telemarketingowego

  • Możliwość sprawdzenia się i oceny swojego potencjału

  • Optymalne wykorzystanie czasu szkolenia, na to co daje efekty w sprzedaży telefonicznej

  • Realne doskonalenie kompetencji telemarketingowych

  • Spersonalizowane wsparcie dla telemarketerów na różnych poziomach (umiejętności, postaw, zachowań, technik, wiedzy, emocji i obszaru mentalnego)

  • Najważniejsze - działamy efektywnie, a nie

Jak wygląda proces szkoleniowy?

Czyli jakie działania będziemy wspólnie podejmowali aby podnieść skuteczność szkolenia negocjacyjnego i pomóc Ci w osiągnięciu efektów?

Działania po naszej stronie

Działania po sronie uczestnika szkolenia

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
  • Przesłanie uczestnikom szkolenia nagrania z webianaru negocjacyjnego

  • Obejrzenie nagrania – 8 obszarów budujących skuteczność negocjacji

  • Przesłanie ankiety badania potrzeb szkoleniowych  i materiałów pisanych z negocjacji w pdf

  • Czytanie materiałów szkoleniowych, wypełnienie i odesłanie ankiety

  • Analiza ankiet, przygotowanie się do szkolenia merytoryczne i organizacyjne

SZKOLENIE POLIGON NEGOCJACYJNY (2 DNI)

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
  • Przesłanie zadań poszkoleniowych oraz podziękowania za udział w szkoleniu

  • Realizacja zadań poszkoleniowych

  • Przesłanie raportów indywidualnych i nagrań video z rozmów negocjacyjnych

  • Analiza raportów i obejrzenie nagrań

Co otrzymasz biorąc udział w naszym szkoleniu z telemarketingu?

Przed szkoleniem

W trakcie szkolenia telemarketingowego

Po szkoleniu

PYTANIA DOTYCZĄCE SZKOLENIA Z TELEMARKETINGU

Zapoznaj się z naszymi odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania klientów i uczestników szkoleń telemarketingowych

Ile trwa szkolenie z prezentacji i gdzie jest organizowane

Wybierz dla siebie najbardziej odpowiednią wersję szkolenia telemarketingowego

POLIGON TELEMARKETINGOWY

Szkolenie handlowe otwarte jednodniowe
1750 + 23%VAT
za udział jednej osoby
w jednym dniu szkolenia
  • termin wybierzesz w kolejnym kroku

POLIGON TELEMARKETINGOWY

Szkolenie handlowe otwarte dwudniowe
2350 + 23%VAT
za udział jednej osoby
w dwóch dniach szkolenia
  • termin wybierzesz w kolejnym kroku

POLIGON TELEMARKETINGOWY

Szkolenie handlowe
dedykowane
4900 + 23%VAT
za jeden dzień szkoleniowy
dla grupy do 6 osób
  • termin, potrzeby oraz miejsce szkolenia określimy wspólnie po zamówieniu

Chcesz najpierw porozmawiać, zadać pytania, dowiedzieć się więcej o tym szkoleniu telemarketingowym?
ZAPRASZAMY do kontaktu